20 Şubat 2014 Perşembe

Vajinismus Ankara’nın Sunduğu Hizmetler

Vajinismus tedavilerinde vajinismus ankara tedavi merkezimiz, hastalarına gerek muayene gerek vajinimus tedavisi gerekse hamilelik sürecinde bir çok avantajlar sunmaktadır. Bunlardan kısaca bahsedecek olursak,
Öncelikle ofisimize gelen tüm hastalarımız gönül rahatlığıyla kendilerini evlerinde hissedebilirler. Çayları içip, kahvelerini yudumlayabilir, bir sigara molası verebilir. Ofisimizde bulunan geniş ekran televizyonlarda ister, istedikleri programları izleyebilir isterlerse müzik keyfi yapabilir. Bununla kalmayıp, rahat ve geniş koltuklarda keyif yapabilirler, üstelik ellerinde kahvelerini yudumlayarak.

Bununla birlikte, güncel tüm dergi ve gazeteleri okuyup vakit geçirme imkanlarına sahipler. Ayrıca sunduğumuz ücretsiz kablosuz internet hizmetini saymıyoruz bile. Eşleriyle gelen bir çok hastamız internete girip, vakit geçirebilir, e-postalarını okuyabilir, keyifli bir şekilde çaylarını içebilirler. Sizlerin rahatlığı adına herşey düşünülmüş olup, hiç bir sorun yaşamadan, sıkılmadan ve bunalmadan merkezimizde tedavi ve muayene süreçlerini rahat ve stressiz bir şekilde geçirebilirsiniz.

Bunun yanısıra seans ve egzersiz odalarında ister eşinizle birlikte kalabilir isterseniz bayan asistanlarımızdan birinden yardım isteyebilirsiniz. Aynı zamanda bir yandan tedavinizi olurken bir yandan da çay kahve gibi keyiflerinizi de yapabilirsiniz.



Vajinismus ankara'nın hastaların rahatlıkları ve huzurlu bir tedavi geçirmeleri için herşey düşünülmüştür. Bu ve buna benzer rahatlıklardan memnun olan hastalarımızın bir kaçından gelen mesajları sizlerle paylaşmak istedik.

--Tedavi için geldiğim ofisinizde heralde dedim çok bekleyeceğiz derken, bir asistan gelip bize ne alırsınız diye sordu. Şaşırdım açıkcası. Bi türk kahvesi alabilirmiyim dediğimse ise nasıl içersiniz sorusu geldi. Şaşırmamak elde değil, bu zamana kadar onca merkeze gittim, böyle hizmet görmedim. Daha sonra kahvemi yudumlarken televizyon izleyebildim, hatta ofisteki tüm dergi ve gazeteler ile vajinismus ankara da tedavi olan hastaların gönderdikleri kendi el yazmaları mektupları okuma imkanım oldu. Gördüm ki bu sorunu sadece ben yaşamıyorum, bir çok insan vajinumus sorunu yaşıyordu. Daha sonra sigaramızı içmek için balkona çıkabildik ve rahatlıkla sigaramızı içebildik. Bir çok ofiste mümkün değil yukarıda saydıklarım. Ne sigara içebiliyorsunuz, ne bi hoş geldin diyen nede çay kahve ısmarlayan. Ancak sizin ofisinizde yaşadığımız rahatlıkları anlamamıza gerek yoktur umarım. Teşekkürler vajinismus ankara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder