20 Şubat 2014 Perşembe

Vajinismus Ankara’ya Gelen Hastalardan

Yaşamın en güzel zamanlarında bir anda vajinismus hastalığı ile karşılaşıp, sonra bundan nasıl kurtulacağım derken vajinismus tedavisi için ankaraya gelen hastalarımız her ne kadar yorgun düşseler de mutluluklarını öyle güzel ifade ediyorlar ki aşağıda göndermiş olduğumuz mektuplar bunların en güzel örneğidir. Vajinismus ankara'dan özenle seçilmiş hasta mektupları.


 ---Hayatımın baharında, daha önce adını hiç duymadığım bu vajinismus sorunu ile karşılaştığımda ne yapacağımı şaşırmıştım. Taki vajinismus ankara ile tanışana kadar. Vajinimus ankaraya geldiğimizde daha kapıdan içeri girdiğimizde içimde bir korku varken aynı zamanda da bir güven ve huzur kaplamıştı. Bizi güleryüzle karşılayan bir bayan, bizi yönlendirip, birşey alıp almadığımızı sorup, o lezzetli kahvesini içip, televizyon izleyip, derki okuyabiliyor, rahat ve geniş koltuklarda dinlenerek zaman geçirirken, insan bir nebzede olsa rahatlamaktadır. Daha sonra görüşmeye girdiğimizde uzmanın bizi güvenilir konuşması, herşeyi en detaylıca anlatması ve güler yüzle herşeyi ifade etmesi, bilgili olduğunu ve bu konuyu aşacağı konusunda kendinden emin oluşu beni ayrıca mutlu etti. Zaman kaybetmeden hemen tedaviye başladık. Vajinismus ankara'da ilk günümüzdü. Tedavide önce çok korkuyordum ancak, elimi tutup, beni sakinleştiren, o güler yüzü ile bayan asistanların desteğini asla unutamam. Muayene masasında titrerken sonraki sakinliğim ve rahatlığımı nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum. Bir çırpıda muayene masasından kalktım. Bitmiş ti herşey ve bu kadar kısaydı. Hemen tedaviye geçtik. Tedavideki hasta dostu tedavi ile o kadar kolay ve rahattı ki daha önce hiç bir yerde karşılaşmamıştım. Sonrası ise malum, tedavi oldu ve biz vajinismus ankara sayesinde kurtulduk.

Başka bir hastamızdan;

--Vajinismus olduğumu öğrendiğimde oturup ağladım. Nasıl çözeceğim ki ben bunu diye düşünürken, yolum birden vajinismus ankara'ya düştü. O güler yüzlü insanlarla ilk tanışmam orada oldu. Tanışmakla kalmayıp zaman kaybetmeden tedaviye geçtik. Tedavide aynı şekilde, çok rahat ve huzurlu bir şekilde geçti. Ankarada daha önce bir çok kez zaman geçirmiştim ancak burada geçirdiğim güzel zaman aralığını hiç unutmam. Çok korkmama rağmen herşey o kadar güzel ve huzurlu oluyordu ki nasıl geçtiğini ve bittiğini anlamıyorsunuz. Tedavimde bana destek olan ve yardımlarını esirgemeyen hocamıza ve yardımcılarını teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder